Jika Siaran Kami Terputus, Sila ' REFRESH BROWSER' Anda

NOTA

SERTAI FUNPAGES KAMI

SERTAI FUNPAGES KAMI
Klik Logo dan LIKE

Selasa, 26 Februari 2013

ATM - PANTAU ISU DI LAHAD DATU, JANGAN TERPERANGKAP DENGAN POLITIK UMNO

ATM mesti elakkan diri dari terbabit di dalam usaha Umno untuk pertahankan kuasa mereka menjelang PRU ke 13 ini.  ATM seharusnya fokus kepada peranan dan tanggungjawab mereka yang sebenar iaitu mempertahankan kedaulatan ugama, bangsa dan negara.  

Biarkan orang politik dengan tipu helah mereka asalkan tidak mengancam keselamatan negara.  Isu pencerobohan di Lahad Datu sekarang harus menjadi fokus utama ATM walaupun kini cuba ditangani oleh KDN atau Kementeria Luar.  Pantau situasi di sana kerana ianya jelas satu bentuk pencerobohan ke atas sebuah negara yang berdaulat.

Sehingga kini, ATM mampu bertahan dari terlibat dengan tipu helah Umno/Bn yang semakin terdesak.  Pertahankan imej ATM, pasti rakyat bersama kelian.

1 ulasan:

  1. berkemungkinan BN-UMNO sudah gagal mempengaruhi ATM untuk sokong Umno. dan minta tolong Alsultan Sulu hantar askar untuk buat kecoh untuk PRU13 ..dan perintah darurat ...untuk BN-UMNO kekal berkuasa. 4 tahun pernah terlibat dengan Ops Pasir Sabah timur..sokong penuh apa yang Panglima (B) ulaskan didalam Keadilan Daily.com.

    BalasPadam